¡Hip!, ¡hip!, Hipnosis

Amb l’ajuda del prestigiós professor Ricard Bru, Gestmusic va convertir la hipnosi en un acte televisiu. Ricard Bru, posseïdor del rècord mundial d’hipnosis col·lectiva, demostrava el seu prestigi en l’art de la suggestió transportant cada setmana deu persones a l’estat de trànsit.

Ver más

Entre la vigília i el son, els hipnotitzats esdevenien els autèntics protagonistes del programa, perquè feien tota mena de gags proposats per Bibiana Fernández, que es va acabar convertint en una presentadora d’excepció per a tants altres programes de Gestmusic. També, alguns famosos, com Carmen Sevilla, hi van intervenir per fer peticions ben curioses als hipnotitzats, com, per exemple, que imitessin un gosset faldiller.

‘Hip, hip, hipnosis’ va ser el primer programa d’entreteniment que una productora independent espanyola va vendre a Telecinco. D’aquesta manera començava una estreta relació entre aquest canal privat i Gestmusic, que ha generat tants fruits en hores d’emissió.

  • CHANNEL
    Telecinco
  • HOSTS
    Bibiana Fernández / Ricardo Bru
  • SEASON
    1994
  • FORMAT
    Celador

Broadcast

ProgramaProgramaShow CadenaCadenaChannel TemporadaTemporadaSeason Audiencia mediaAudiència mitjanaShare Media de shareMitjana de shareAverage share
Hip, Hip, Hipnosis Telecinco 1994 1.517.000 15,10%